با تلاش همه جانبه و شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس یک باند سه نفره سارقان سیم و کابل برق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت سیم و کابل برق در یکی از محلات بندرعباس و انتشار فیلمی با این موضوع در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی واطلاعاتی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ دولتیاری گفت: ماموران با اقدامات فنی و تخصصی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و رصد اطلاعاتی یکی از سارقان متواری را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

او گفت: با تلاش‌های شبانه روزی و همه جانبه پلیس در این رابطه دو سارق دیگر به همراه یک مالخر سیم و کابل برق سرقتی نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری سیم و کابل برق سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه تحقیق از سارقان جهت کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: همکاری و مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد و لازم است که شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.