۴۰ تن روغن احتکار شده در شوش کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب شوش از کشف ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده از دو فروشگاه در این شهرستان خبر داد

 سجاد اسدی مهر گفت: ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده از دو فروشگاه در این شهرستان کشف و ضبط شد و پس از تشکیل پرونده قضائی برای متخلفین و پلمب فروشگاه‌های ذکر شده، روغن‌های مکشوفه وارد چرخه توزیع می‌شود.

به گفته او در راستای دستورات رئیس قوه قضائیه مبنی بر «مقابله با گرانفروشی و احتکار» و کمک دستگاه قضائی به دولت در انجام اصلاحات اقتصادی به منظور جلوگیری از سوءاستفاده متخلفین مایحتاج عمومی مردم و با دستور قاطع دادستان مرکز استان از دو فروشگاه بزرگ توزیع و پخش روغن خوراکی در شهرستان شوش مقدار ۴۰ تُن روغن کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شوش می گوید: مقرر شده در اسرع وقت با نظارت ادارات متولی، در خصوص نحوه توزیع این میزان روغن تصمیم‌گیری شود.

دادستان شوش می گوید: بر قاطعیت دستگاه قضائی در برخورد با گران‌فروشان و محتکران انجام می شود و تیم‌های نظارت بر بازار متشکل از نمایندگان تعزیرات حکومتی، اداره صمت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی به صورت میدانی از مراکز عرضه کالا، فروشگاه‌ها و انبار‌ها بازدید کرده و ضمن رصد بازار، با تخلفات احتمالی در محل برخورد می‌کند.

اسدی مهر گفت: برخورد با گرانفروشان، محتکران و افرادی که سعی دارند با اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد و دستگاه قضائی با مسئولانی که با عدم انجام وظایف قانونی خود، در این خصوص مرتکب ترک فعل شوند برخورد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
به همدیگه رحم نمی کنید