فرماندار ورزقان گفت: طی دو روز اخیر با رصد نیروهای، اطلاعاتی و بازرسی‌های مکرر ۴۵ تن از کالا‌های اساسی احتکار شده در ورزقان کشف و ضبط شده است.

آقای نعمتی فرماندار شهرستان ورزقان  ضمن هشدار به احتکار کنندگان کالا گفت: با پشتیبانی دادستانی و رصد سربازان گمنام امام زمان (ع) در سپاه و نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی شهرستان  مقادیری از کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی احتکار شده در شهرستان کشف و ضبط شد.

 دستگاه‌های ناظر طی رصد و نظارت و بازرسی از زمان اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها، موفق به کشف انواع کالا‌های اساسی به مقدار ۹ تن ذرت دامی، ۲.۵ تن سبوس گندم، ۲۸ تن گندم،۲.۴ تن روغن خوراکی و یک تن ماکارونی، ۲.۵ تن شکر در شهرستان ورزقان شدند.

دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی، بازرسان اتاق اصناف، جهادکشاورزی و همچنین اداره صمت به صورت مستمر از فروشگاه‌ها، نانوایی‌ها و انبار‌ها بازرسی می‌کنند و اجازه احتکار و گران فروشی را به هیچ کسی نخواهیم داد.

 پرونده کالا‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی و تعزیراتی ارجاع می‌گردد

 دولت در تصمیم خود برای اصلاح پرداخت یارانه‌ها مصمم است و با احتکارکنندگان کالا‌های اساسی، متخلفان بازار و با کسانی که در عرضه کالا خللی ایجاد کنند بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

 اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها موجب رشد اقتصادی وبه نفع مردم خصوصا دهک‌های پایین خواهد بود، بر همین اساس از مردم درخواست داریم ضمن همراهی در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، گرانفروشی، احتکار در انبار کالا‌ها را به سپاه، نیروی انتظامی، جهادکشاورزی اداره صمت گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.