استاندار گلستان گفت:کارخانجات سهمیه مواد اولیه خود را با حداکثرظرفیت دریافت خواهند کرد.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان در حاشیه بازدید از کارخانجات و واحد‌های تولیدی استان گفت:در استان ۲ کارخانه تولید روغن فعال هستند که ماهانه ۱۵ هزار تن روغن تولید می‌کنند در حالی که مصرف خانگی و بخش صنعتی ۳ هزار و ۵۰۰ تن است.

او گفت: تولید مازاد روغن به استان‌های البرز، تهران، خراسان شمالی و خراسان رضوی فرستاده می‌شود.

به گفته زنگانه، روزانه، استان گلستان ۳۰۰ تن موجودی روغن دارد و جای نگرانی نیست و در مورد مرغ و تخم مرغ نیز کمبود کالا در استان وجود ندارد.

استاندار گلستان در مورد مواد اولیه کارخانجات گفت: بر اساس اطلاعاتی که داریم مواد اولیه کارخانجات وارد گمرک شده و در حال ترخیص است که پس از آن کارخانجات سهمیه خود را با حداکثر ظرفیت دریافت می‌کنند.

او گفت: برای تولید کنندگان حوزه دام و طیور نیزدامدار کارت و حمایت‌های تسهیلاتی پیش بینی شده است.

زنگانه می‌گوید: برای اینکه شهروندان بدانند در کدام دهک قرار گرفتند با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند تا به آن‌ها اعلام شود.

او گفت: اگر شهروندان نسبت به آن اعتراض دارند و یا کسانی که از قبل جا ماندند و یا برای اظهار اطلاعات جدید به سامانه رفاهی که از طریق صدا و سیمای مرکز گلستان زیر نویس می‌شود مراجعه کنند.

زنگانه گفت:شهروندان اگر هنگام خرید، قیمت کالا را مغایر با قیمت اعلامی دیدند با شماره ۱۲۴ صمت تماس بگیرند تا در اسرع وقت به تخلف احتمالی رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.