دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی با بیان اینکه مرکز استان به رنگ آبی تغییر یافته است، گفت: خوشبختانه تعداد شهر‌های آبی استان به ۱۱ مورد افزایش یافته و در حال حاضر تنها ۶ شهرستان زرد هستند.

دکتر سید جلیل موسوی با بیان اینکه طبق آخرین آمار، ۱۵۱ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند و از این تعداد ۳۴ مورد در ۲۴ ساعت گذشته پذیرش شدند، گفت: در حال حاضر ۴۴ کودک در بخش‌های کرونایی بستری هستند که از بین ۱۲ بستری جدید در ارومیه، ۱۰ مورد کودک است.

این متخصص بیماری‌های عفونی می گوید: شهرستان ارومیه ۱۲ مورد، خوی ۱۲ مورد، سلماس و ماکو هرکدام یک مورد، شاهین دژ ۲ مورد و میاندوآب ۵ مورد بستری جدید در ۲۴ ساعت گذشته داشتند.

دکتر موسوی با اشاره به ثبت ۶ مبتلای جدید در استان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: یک مورد مثبت فوتی در ارومیه طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان می گوید: تعداد مراجعین به مراکز ۱۶ ساعت ۲۴ ساعت گذشته تنها ۴۲ مورد بوده است.

دکتر موسوی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵٠۷ مورد واکسیناسیون انجام شده است، گفت: پوشش واکسیناسیون در استان تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری، ۶ میلیون و ۸۵ هزار و ۴۶۲ دوز بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.