معاونان استاندار چهارمحال و بختیاری از نزدیک و به صورت میدانی، روند عرضه کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های سطح شهرکرد را بررسی کردند.

محسن حسین‌میرزایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر شهرکرد گفت: تمامی کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم تامین شده است و در این زمینه کمبودی وجودی نخواهد داشت.

با حضور دستگاه‌های مرتبط با تنظیم بازار استان، از شهرستان‌ها بازدید شد و با رصد مستمر و برگزاری جلسات تنظیم بازار، تامین کالای اساسی به فور در چهارمحال و بختیاری تامین شده است که با قیمت جدید در اختیار مردم قرار گرفته است.

اطیمنان خاطر به مردم شریف و نجیب چهارمحال و بختیاری داده می‌شود که هیچ‌گونه کمبود کالای در این استان وجود نخواهد داشت.

معاونان استاندار چهارمحال و بختیاری در این بازدید از نزدیک با فروشندگان و مردم گفتگو و روند عرضه کالا و قیمت‌گذاری این اقلام را بررسی کردند.


بیشتر بخوانید


مدیران اقتصادی و تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، معاونان امور اقتصادی و سیاسی، امنتی و اجتماعی استاندار را در این بازدید همراهی کردند.

تامین 200 تن برنج هندی و تایلندی برای توزیع در بازار

آقای رستمی رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری از تامین 100 تن برنج هندی و 100 تن برنج تایلندی، به منظور تعادل بخشی به بازار برنج استان خبر داد و گفت: این مقدار برنج از محل مجوزها با هماهنگی اداره کل غله استان تهیه و مقرر شد که در سطح استان توزیع شود.

توزیع روغن هم در قالب شبکه مویرگی که در قبل در استان وجود داشته است صورت می پذیرد تا اطمینان حاصل شود که روغن به میزان کافی در بازار استان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار