جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۹ فرد شرور و اوباش با اقتدار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در کمترین زمان ممکن خبر داد.

سرهنگ حجت الله بهامین گفت: پس از ایجاد رعب و و حشت در بین مردم از سوی ۹ فرد شرور با عربده‌کشی و قدرت نمایی از طریق سلاح سرد ۲ شب در  شهر کاشان موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران با رصد هوشمندانه و اقدامات تخصصی خود توانستند این افراد را به سرعت و در کمترین زمان شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام کنند.

به گفته او، اراذل و اوباشی که با قدرت نمایی، عربده کشی، مزاحمت برای نوامیس و استفاده از سلاح سرد عامل ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌شوند با اقتدار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در کمترین زمان ممکن به زانو در می‌آیند.

این مقام انتظامی گفت: مردم عزیز شهرستان کاشان مطمئن باشند که تمامی ماموران پلیس با اشرافیت کامل جامعه و قوت و قدرت، همه اعمال و رفتار مجرمان را زیر نظر دارند و در صورت بروز کوچکترین خطایی با آنان برخورد قاطع می‌کنند.

سرهنگ بهامین گفت: اقتدار و صلابت پلیس ابهت پوشالی شرور و اوباش را شکست و نشان داد که هر کس به حقوق مردم تعرض و تعدی کرده و آرامش آنان را بهم بریز د با مشت آهنین پلیس مواجه خواهد شد.

او می‌گوید: برنامه‌ریزی فرماندهی انتظامی شهرستان با همکاری، پشتیبانی و مشارکت مردم، برخورد قاطعانه با افراد شرور و اوباش و جلوگیری از تحرکات آنان در هر نقطه از کاشان برای داشتن شهری امن و آرام برای شهروندان عزیز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار