معاون بازرسی سازمان صمت فارس از شناسایی یک انبار و کشف مقدار ۱۴۹۴ بطری روغن مایع خوراکی احتکار شده در شیراز خبر داد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با تاکید بر اهمیت نظارت بر حقوق عامه و توزیع متناسب کالا‌های اساسی گفت: بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته در خصوص نگهداری روغن در یکی از محله‌های شهر شیراز طی مراجعه بازرسان سازمان صمت فارس به محل مورد نظر مقدار ۱۴۹۴ بطری روغن مایع خوراکی کشف شد.

مهدی حسنی گفت: در بررسی‌های بعمل آمده مالک واحد، انبار خود را در سامانه جامع تجارت ثبت ننموده بود لذا تخلف احتکار برای ایشان محرز و با تشکیل برگ گزارش بازرسی به ارزش بیش از ۵۳۰ میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شد.

او گفت: تیم نظارت و بازرسی در استان تمام توان خود را در راستای رصد، پایش بازار، تأمین اقلام اساسی، مبارزه با احتکار و جلوگیری از هر گونه سو استفاده‌های احتمالی و نیز کنترل بازار به کار گرفته است.

به گفته حسنی، مقابله با محتکران، گران‌فروشان و افرادی که سعی دارند با اقدامات غیرقانونی و اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد.

حسنی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق سامانه خبری۱۲۴ سازمان صمت اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت آن را بررسی و رسیدگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار