فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام جدی پلیس برای برخورد با هرگونه عامل ناامنی در جامعه گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۶ قبضه سلاح گرم و ۹۱۶ تیغه سلاح سرد با تلاش ماموران انتظامی کرمانشاه کشف شده است.

علی‌اکبر جاویدان گفت : از تعداد اسلحه ها ۹۴ قبضه جنگی و ۱۴۲ قبضه شکاری بوده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از مجموع افراد دستگیر شده ۱۱۴ نفر آن‌ها عامل تیراندازی و ۴۷ نفر از اشرار و اراذل و اوباش بوده اند که اقدام آن‌ها در تیراندازی و استفاده از چاقو و قمه موجب رعب و وحشت میان مردم شده است.

در حالی که از ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ شاهد ۳۹ مورد تیراندازی در سطح استان بودیم این رقم از ۲۱ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت امسال به ۲۶ مورد کاهش یافته است.

رشد پنج درصدی آمار دستگیری‌ها از ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ تا ۲۰ فروردین امسال ۳۷ نفر در حوزه جرائم مربوط به تیراندازی و سلاح دستگیری داشته ایم که این تعداد برای ۲۱ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت به ۳۹ نفر رسیده است.

برخورد با جرائم تیراندازی همواره در اولویت کار پلیس قرار داشته است، در ماه‌های اخیر با همراهی ویژه دستگاه قضائی که جای تقدیر دارد، برخورد‌ها شدت یافته و خوشبختانه نتایج بازدارنده‌ای را هم شاهد بوده ایم.

افرادی که گستاخانه با هر نیت و هدفی اقدام به تیراندازی کنند بدون شک با قاطعانه‌ترین واکنش‌ها از سوی پلیس و دستگاه قضایی مواجه شده و حتما به سزای عمل خود خواهند رسید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.