مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: برای گذر از پیک بار تابستان، حداکثر همکاری باید صورت گیرد تا با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی احتمالات، اقدامات پیشگیرانه برای تأمین آب آشامیدنی به عمل آید.

چهارمین جلسه قرارگاه عبور از پیک تابستان ۱۴۰۱ با موضوع بررسی ایستگاه‌ها و خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در شهرستان ایلام با حضور مدیرعامل و اعضاء قرارگاه و مدیر آبفای شهرستان ایلام برگزار شد.

مدیرعامل آبفای استان در این جلسه گفت: برای گذر از پیک بار تابستان، حداکثر همکاری باید صورت گیرد تا با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی احتمالات، اقدامات پیشگیرانه برای تأمین آب آشامیدنی به عمل آید.

ناصری گفت: امسال با توجه به شرایط نامناسب بارندگی در سال گذشته و شرایط پیش‌رو، تابستان خاصی است و باید شرایط ویژه‌ای تعریف کنیم که باید در چهاربخش اقدامات فنی، مدیریتی، فرهنگ‌سازی و قانونی برنامه‌هایی تعریف شود.

او با بیان اینکه خدمات رسانی سریع و مناسب به مشترکین در این ایام باید قویتر از سایر مواقع در دستور کار قرار گیرد گفت: رفع نواقص و پاسخگویی مطلوب و مداوم به مشترکان و اطلاع رسانی به موقع در خصوص قطعی‌های احتمالی آب باید بیش از پیش انجام شود.

محمدی مدیر امور آبفای شهرستان نیز با اشاره به وضعیت تامین آب شهرستان و مشکلاتی که در زمینه آبرسانی وجود دارد بر شناسایی نواقص، ترمیم و اصلاح خطوط انتقال و توزیع، بهینه سازی تاسیسات آبرسانی، نصب کنتور بر روی انشعابات آب فاقد کنتور و جمع آوری و تعویض کنتور‌های خراب تاکید کرد.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.