رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان گفت: دومین مسابقات پرش با اسب زنجان به مناسبت بزرگداشت ابوالقاسم فردوسی برگزار شد.

رجبی خمسه گفت: دومین مسابقات پرش با اسب استان زنجان به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی به میزبانی باشگاه سوارکاری المپیک برگزار شد.

او می گوید: این مسابقات با حضور سرکلانتر بین‌المللی مرتضی سلسله ذاکرین و طراح مسیر بین‌المللی حسین قنبری و دستیار طراح مسیر علیرضا مقدم، داوران درجه ٢ ملی پرش با اسب استان مریم ربیعی سرداور مسابقه، محمدرضا رجبی خمسه و محمد خلخالی برگزار شد.

به گفته رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان این رویداد در ۴ رده تمرینی، اسب و سوار مبتدی، رده زیر ۱۸ سال و رده آزاد برگزار شد که نتیجه آن به شرح زیر رقم خورد.

رجبی خمسه گفت: در رده تمرینی آقایان محمد مقدادی، متین کاظمی و خانم‌ها حنانه جوادیان، هلن بیگدلی و دیانا منانی بدون خطا مسیر مسابقه را به پایان رساندند.

او می گوید: در رده سنی زیر ۱۸ سال به ترتیب متین کاظمی مقام اول، متین بهشتی با اسب مقام دوم و حنانه جوادیان مقام سوم را کسب کردند.

گفتنی است رده آزاد این دوره از مسابقات نیز طی یک رقابت تنگاتنگ، به صورت یک راند و یک باراژ برگزار شد و متین کاظمی با اسب آلیس موفق به کسب مقام اول حنانه جوادیان با اسپریت موفق به کسب مقام دوم و رضا شکری با سانتیاگو مقام سوم را از آن خود کرد.

در این مسابقه ورزشکارانی از استان گیلان نیز شرکت داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.