ایمانیه:

اقناع جامعه در خصوص اصلاح اقتصادی دولت جدی گرفته شود

استاندار فارس گفت: تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌ها با همکاری رسانه‌ها، بحث اقناع جامعه در خصوص اصلاح اقتصادی دولت و مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را با جدیت دنبال کنند.

محمد هادی ایمانیه شنبه شب در جلسه شورای اداری این استان در شیراز گفت: هر کدام از مسئولان استان نه به عنوان یک مسئول بلکه به عنوان شهروندی که احساس مسئولیت می‌کند اولا طرح را به طور کامل مطالعه کرده تا در ابتدا شبهات احتمالی خودش رفع شود و سپس نسبت به اقناع کارکنان و پرسنل مجموعه خود و سایر شهروندان اقدام کند.

او گفت: روابط عمومی استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی با همراهی بسیج رسانه، پلیس فتا و رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها که انصافا پا به پای دولت در استان و کشور تلاش می‌کنند در این زمینه وظیفه خطیری دارند و می‌توانند بسیار موثر عمل کنند.

ایمانیه گفت: یکی از خبرگزاری‌ها در این زمینه کار خوبی انجام داده که تک تک شبهات و سوالات را مطرح و پاسخ تمام آن‌ها را نیز ارائه داد که می‌توان با استفاده از مطالب این گزارش و موارد مشابه پاسخ شبهات مردم را داد.

استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم نظارت دقیق و جدی بر بازار گفت: برای موفقیت در این زمینه باید سعی کنیم نظارت‌های مردمی را نیز به میدان بیاوریم.

ایمانیه گفت: امکان اینکه بر گوشه گوشه استان نظارت کنیم وجود ندارد، اما اگر از ظرفیت نظارت و حضور مردم استفاده کنیم و پس از آن موارد مطرح شده از سوی شهروندان را با جدیت دنبال کنیم قطعا نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

او گفت: در این مقطع شاهد حضور تمام مجموعه‌ها در میدان هستیم تا کار نظارت با دقت و جدیت انجام شود و امیدواریم این روند تا مدت‌ها با قدرت و جدیت ادامه داشته باشد و به مردم اطمینان داده شود که نظارت‌ها کمرنگ نخواهد شد.

ایمانیه گفت: در بحث برخورد با متخلفان بازار نیز دستگاه قضایی با جدیت ورود کرده و عزم استان در برخورد با این افراد که منافع شخصی را به قیمت پایمال کردن منافع مردم دنبال می‌کنند، جزم است.

استاندار فارس به اعلام رسمی افزایش قیمت در چهار کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات اشاره و گفت: افزایش قیمت سایر کالا‌ها تا زمانی که سازمان حمایت از مصرف کنندگان کشور اعلام نکرده ممنوع است.

ایمانیه گفت: در خصوص برخی افزایش قیمت‌ها نیز که ارتباطی با افزایش قیمت چهار کالای اساسی ندارند نیز باید با تشکیل جلسات تصمیم گیری کرد و راهکاری اندیشید.

او گفت: از جمله مواردی که افزایش آن‌ها مورد گلایه مردم است بحث اجاره مسکن و پوشاک است که در خصوص آن‌ها امشب طی جلسه‌ای تصمیم گیری جدی و شفافی خواهیم داشت و به اطلاع شهروندان خواهیم رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار