حبیبی:

دشمن به دنبال ناامید کردن جامعه است

فرمانده انتظامی فارس گفت: دشمنان نظام در تلاش هستند تا با ایجاد نا امیدی در جامعه، شرایط اجرای طرح اقتصادی دولت را به سمتی ببرند که جامعه از آن بهره‌مند نشود.

سردار رهام بخش حبیبی در شورای اداری فارس بیان کرد: مردم استان فارس ارزش هر خدمتی را داشته و باید برای آن‌ها تلاش کرد تا بتوان استانی در خور نام فارس داشت.

او گفت: اقناع سازی مردم در تمام طرح‌ها می‌تواند رهایی بخش بسیاری از مشکلات باشد و می‌توان با استفاده از این حوزه کهم برای بهبود وضعیت جامعه اقدام کرد. مدیران ارشد استان نیز می‌توانند زمینه بهبود وضعیت جامعه را فراهم کنند.

حبیبی گفت: دشمنان انقلاب از آغاز نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی ویژه‌ای برای ایجاد مشکل در کشور داشته‌اند که این مشکلات از ترور شخصیت‌های انقلاب گرفته تا مشکلات اقتصادی است.

به گفته فرمانده انتظامی فارس، دشمنان نظام در تلاش هستند تا با ایجاد نا امیدی در جامعه، شرایط اجرای طرح اقتصادی دولت را به سمتی ببرند که جامعه از آن بهره‌مند نشود.

او گفت: سه گروه با این طرح مخالفت داشته‌اند؛ گروه اول دشمنان نظام، گروه دوم رانتخواران و گروه سوم افرادی هستند که آگاهی ندارند که این گروه بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار