اختصاص ۱۰۰ هکتار برای بیمارستان هزارتختخوابی همدان

فرماندار همدان گفت: ۶۸۰ هکتار زمین تأمین شده که در مرحله نخست ۱۰۰ هکتار برای بیمارستان یک‌هزار تختخوابی و ۱۰۰ هکتار برای نهضت ملی مسکن اختصاص می‌یابد.

محمدعلی محمدی در شورای برنامه‌ریزی شهرستان همدان کفت: استاندار همدان شبانه‌روز پیگیر اجرای طرح انتقال آب از سد تالوار است و تاکنون در دو مرحله یک‌هزار میلیارد تومان به طرح پرداخت شده و ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر در مرحله تخصیص اعتبار است.

او گفت:  مردم نباید دغدغه تامین آب داشته باشند، طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان از مصوبات سفر رهبری به استان است که در هشت سال گذشته تعطیل شده بود، اما استاندار این طرح را در سه ماه گذشته به مرحله خوبی رسانده است.

فرماندار همدان گفت: برخی با اظهار نظر‌های غیرکارشناسانه و نادرست موجب انحراف در مسیر این پروژه و توقف آن شدند با این توصیف کوچکترین سنگ‌اندازی و اخلال در روند اجرای این طرح به طور حتم در راستای اهداف معاندان است.

محمدی گفت: در راستای نهضت ملی مسکن نیز کار‌های خوبی انجام شده، ۶۸۰ هکتار زمین برای این طرح در نظر گرفته شد که کار نقشه‌برداری و پیمایش در حال پایان بوده و هم اینک در حال طراحی است.

او گفت: مقرر شد در مرحله نخست ۱۰۰ هکتار از این زمین برای ساخت بیمارستان یک‌هزار تختخوابی در نظر گرفته شود و ۱۰۰ هکتار نیز برای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یابد که به زودی عملیات اجرایی این طرح آغاز می‌شود.

فرماندار همدان گفت: برای اجرای این طرح تنها به این ۶۸۰ هکتار زمین بسنده نشده بلکه چند نقطه از شهر از جمله دو سایت در شهرک بهشتی، زمینی در بلوار فرودگاه با بررسی مشکل تراکم خاک و زمینی در شهرک مدنی اختصاص یافت.

این مسئول گفت: در شهر قهاوند نیز با تامین زمین و مشارکت مردم طرح به خوبی در حال اجراست و تنها در دو شهر مریانج و جورقان مشکلاتی پیش رو است.

منبع: فارس

برچسب ها: مسکن ملی ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.