بهره مندی همه دانشجویان روزانه دانشگاه تبریز از خوابگاه

معاون امور دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: با اینکه حضوری شدن دانشگاه به یکباره اعلام شد توانستیم ۱۰۰ درصد دانشجویان روزانه دانشگاه تبریز را در خوابگاه‌های دانشگاه اسکان دهیم.

آقای امامعلی پور به مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی با اشاره به اینکه دانشگاه تبریز سه خوابگاه دانشجویی دارد گفت: ۲ هزار و ۷۸ نفر دانشجوی مرد و ۲ هزار و ۲۱ دانشجوی زن روزانه در خوابگاه‌های مجردی دانشگاه اسکان داده شده اند و دانشجویان شبانه هم از خوابگاه‌های خودگردان و استیجاری استفاده می‌کنند.

برای تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی مجردی و آشپزخانه‌های دانشگاه سرجمع حدود ۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

کار‌های ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی نیز به زودی در محل دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز شروع می‌شود و ۱۱۳ دانشجوی متاهل از این خوابگاه بهره‌مند خواهند شد.

وی  همچنین از ثابت ماندن هزینه غذای دانشجویان تا پایان سال خبر داد و  گفت: برای رفاه حال دانشجویان، پنج رستوران مکمل نیز در این دانشگاه فعالیت می‌کنند که سعی می‌کنیم با افزایش یارانه غذا، هزینه اضافه به دانشجویان تحمیل نشود.

۲۴ تا ۳۰ اردیبشهت به عنوان هفته خوابگاه‌های دانشجویی تعیین شده است که به این مناسبت برنامه‌های مختلفی از جمله راه اندازی بازارچه‌های دانشجویی، جشنواره غذا‌های محلی، حضور پزشک در خوابگاه‌ها و ویزیت رایگان اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.