فرماندار شهرستان خاش گفت: پس از ۷ ماه کار کارشناسی متراکم و مشورت با نخبگان، صاحب نظران، دولت و مجلس تصمیماتی به نفع اقتصاد ملی گرفته شده است.

 صاحب گل صالحی در ستاد تبیین و تشریح سیاست‌های اقتصادی دولت و مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: در طرح مهم مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در بین مردم تلاش شده یارانه‌ها به جای اختصاص به کالاها، مستقیماً به دست مردم برسد و ضمن عدم تحمیل افزایش هزینه‌ها به مردم جلوی مفاسد اقتصادی، قاچاق، رانت، احتکار و... گرفته خواهد شد.

او گفت: دولت دکتر رئیسی در ابتدای کار برای برون رفت از مشکلات و چالش‌های اقتصادی با نظر نخبگان سند تحول دولت مردمی را با هدف تحول و اصلاحات عمیق در توزیع یارنه ها، ساختار بودجه ریزی، تجارت، ترانزیت و حمل و نقل، تولید و سرمایه گذاری و توجه ویژه به اقشار ضعیف جامعه مورد توجه قرار داد.

صالحی گفت«اجماع بین مسئولان»، «اقناع افکار عمومی، نخبگان و مردم» و «حمایت از منافع مردم خصوصا اقشار محروم» سه اصل مد نظر دولت در اجرای تصمیمات مهم اقتصادی است.

او گفت: سازمان‌های متولی ضمن اهتمام در اقناع سازی و روشنگری از طریق جهاد تبیین و تزریق آرامش در جامعه باید به صورت مستمر بر توزیع کالا و پیشگیری از هر گونه کمبود یا افزایش قیمت نظارت دقیق داشته باشند تا با هرگونه تخلف برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار