فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف ۳۳ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریالکه به صورت غیر مجاز در حال استخراج ارز دیجیتال بودند، خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی گفت: ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد با انجام اقدامات تخصصی از استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال در ۶ کارگاه متروکه مطلع و  بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او می گوید: ماموران پس از تکمیل تحقیقات خود طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره برق از این کارگاه‌ها بازدید کردند که در مجموع ۵۶ دستگاه ماینر قاچاق که به صورت غیرمجاز در حال استخراج  ارز دیجیتال بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ارزش ماینر‌های مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه  ۹ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:  در این رابطه ۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ آرانی گوهری گفت: مبارزه با استخراج ارز‌های دیجیتال غیرمجاز به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و در این راستا چنانچه شهروندان از فعالیت غیرمجاز اشخاص در این زمینه مطلع هستند می‌توانند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.