مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در دیدار با مدیرعامل انجمن سینمای جوان کشور از میزبانی جشنواره منطقه‌ای فیلم در استان خبر داد.

علی صفدری گفت: فضای استان‌ها با مرکز بسیار متفاوت است و به دلیل مشکلات بودجه‌ای و عدم تمرکز منابع در استان، فعالیت‌های سینمایی و تولید فیلم بسیار سخت است و بدین جهت زحمات دوستان قابل تقدیر است.
صفدری گفت: درخواست ما از انجمن سینمای جوان کشور این است که جهت حفظ ساختمان انجمن استان تلاش کنند و ما هم حمایت خواهیم کرد. من شخصا نسبت به فیلم و فیلم سازی دغدغه دارم و اجرای برنامه‌ها و جشنوراه‌ها به صورت مستمر از مطالبات ما است.
به گفته صفدری، منطقا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فیلم سازی نباید ورود کند و این وظیفه انجمن سینما جوان است؛ اما ما بنای به حمایت داریم و از ظرفیت‌های موجود جهت شناسایی، حمایت از استعداد ها، نگه داشت و پاسداشت دستاورد‌ها استفاده خواهیم کرد. حوزه فرهنگ حوزه مظلومی است و طی سالیان گذشته نیز بعضا با بی مهری و بی برنامگی همراه بوده است.
آذر پندار، مدیرعامل سینمای جوان کشور نیز ضمن تقدیر از همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خبر از برگزاری رویداد، جشنواره و ورکشاپ در استان کرمانشاه به عنوان مرکزیت غرب کشور داد.
در پایان این مراسم از پوستر جشنواره برخط فیلم کوتاه امید و حجم وارونه با موضوعات پیشگیری از معضلات اجتماعی رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.