مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: کارفرمایان ارسال لیست حق بیمه در سامانه خدمات غیرحضوری را به روز‌های پایانی ماه موکول نکنند.

فراتی گفت: کلیه امور مربوط به لیست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان از ابتدای اردیبهشت امسال به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی انتقال داده شده است.

او گفت: کارفرمایان در صورت عدم عضویت در این سامانه هرچه سریع‌تر در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان ثبت‌نام کرده و ارسال لیست حق بیمه را به روز‌های پایانی ماه موکول نکنند.

فراتی گفت: با هدف فراهم شدن امکان کنترل‌های هوشمند و سیستمی و نمایش پیغام‌های متناسب و هشدار‌های به موقع عملکردی به کارفرمایان برای ارسال سریع‌تر و مطلوب‌تر لیست حق بیمه، کلیه امور مربوط به لیست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir امکان پذیر است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: دسترسی به سامانه سمت samt.tamin.ir تنها برای کارفرمایان غیرفعال شده و بیمه‌شدگان خویش‌پرداز از جمله بیمه‌شدگان اختیاری، بیمه‌شدگان مشاغل آزاد و سایر بیمه‌شدگانی که تاکنون از این سامانه برای پرداخت حق بیمه خود استفاده می‌کردند، کماکان می‌توانند از این سامانه برای واریز حق بیمه ماهانه خود استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.