مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان صبح امروز با حضور در شهرستان نیکشهر از برخی از پروژه در دست اجرای بنیاد مسکن بازدید کرد.

مصطفی بیک مداح مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان در بازدید سرزده از پروژه در دست اجرای بنیاد مسکن گفت: واحد‌های طرح اقدام ملی با هدف تامین رفاه و مسکن مردم با کم‌ترین هزینه ساخته خواهند شد.

او  گفت: پروژه واحد‌های طرح اقدام ملی نیکشهر در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و با ۶۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است که با تامین اعتبار و امکانات در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان  گفت: پروژه‌های اقدام ملی نیکشهر در دو فاز بنیاد ساخت و گروه ساخت (متقاضی ساخت) در حال اجرا است که با رویکرد حمایتی دولت سیزدهم روند کار آن‌ها تسریع خواهد یافت.

رحیم بخش هوتی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نیکشهر نیز گفت: مدیر کل بنیاد مسکن استان در سفر سرزده خود به نیکشهر از اراضی تملکی روستای خیرآباد و پروژه مسکن اقدام ملی بازدید کردند.

هوتی  گفت: همچنین قول اجرای آسفالت کوچه‌ها و معابر روستای خیرآباد و تسریع در ساخت واحد‌های ثبت نامی جدید نهضت ملی دولت در شهر‌های زیر یکصد هزار داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار