با کاهش بارندگی ها و تخریب کانال آب در سیل ۹۸ روستای جوزدر نیکشهر ، مردم این منطقه همچنان چشم انتظار اقدام مسئولین برای تامین آب شرب هستند.

عبدالستار دهقان رئیس شورای اسلامی روستای جوزدر گفت : چاه آب مردم جوزدر از رودخانه بلپیر تامین می شود که با جمع آوری آب های سطحی و زیر زمینی و انتقال آن به مخزن ، آب شرب تامین شده است.

او  گفت : در سیل سال ۹۸ با تخريب کانال انتقال آب به چاه و با خشکسالی و کمبود بارش ها متاسفانه مردم در روستای جوزدر با مشکل شدید تامین آب شرب مواجه هستند و اندک آبی که از طریق آب های زیر زمینی وارد چاه آب می شود غیر بهداشتی است و بوی بسیار بدی می دهد.

دهقان گفت: با هزینه شخصی حفاری لازم برای مشخص کردن نقطه تخریب انجام شده است که لازم است مسئولین آب و فاضلاب شهرستان در این زمینه اقدامی فوری و عاجل انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی روستای جوزدر  گفت: علی رغم پیگیری های صورت گرفته هنوز هیچ گونه اقدامی برای حل این مشکل صورت نگرفته است.

سعید ریگی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نیکشهر  گفت : در بازدید صبح امروز از محل تخریب کانال آب روستای جوزدر، گزارش لازم برای اقدامات بعدی تهیه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار