فرماندار سرپل ذهاب گفت : ۱۸ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی برای طرح‌های عمرانی ۱۵ روستای این شهرستان اختصاص یافته و پیمانکار اجرای این طرح‌ها نیز مشخص شده است.

صدرالله بابلی گفت : باید خدمات رفاهی لازم که وظیفه دولت است در روستا‌ها انجام شود و ما شاهد مهاجرت از شهر به روستا باشیم.

به گفته فرماندار سرپل ذهاب فاز دوم طرح هادی روستای امامیه شامل عملیات آسفالت به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیاد و ۵۵۰ میلیون تومان در حال اجراست.

روستای امامیه علیا در بخش قلعه شاهین ۱۱ شهید گرانقدر و ۸۰ نفر رزمنده و جانباز در تاریخ دوران دفاع مقدس به یادگار گذاشته و مسلما زیبنده این روستا خدمت بی منت و صادقانه و توجه بیشتر به همچین روستا‌های است.

عملیات اصلاح هندسی نقطه ۱۰ بزرگراه کربلا آغاز شده است

فرماندار قصرشیرین گفت: عملیات اصلاح هندسی نقطه ۱۰ بزرگراه کربلا در سه راهی نصرآباد در قصرشیرین به منظور ایجاد زیرساخت‌ها و راه دسترسی مناسب جهت انتقال زایران به مرز رسمی خسروی هفته آینده آغاز می‌شود.

مرادعلی تاتار گفت: اصلاح هندسی جاده‌ی سه راهی نصرآباد با توجه به این که محل تلاقی و انتقال زائران به مرز هست اهمیت زیادی دارد که قرار شد توسط اداره راه و شهرسازی این مهم ظرف هفته آینده عملیاتی و اجرا شود.

در واقع این طرح ادامه قطعه ۱۰ بزرگراه کربلا است، قصرشیرین و مرز خسروی از مرز‌های قدیمی برای تردد زایران عتبات عالیات است و یکی از مرز‌های مهم برای تردد زایران اربعین خواهد بود از این رو باید از زیرساخت‌های مطلوب برای خدمات رسانی به زایران برخوردار باشد.

جلسات مختلفی با موضوع اربیعن و ایجاد زیرساخت‌های لازم برگزار شده و امسال با فروکش کردن تب کرونا و کاهش موارد ابتلا و افزایش واکسیناسیون امید است شاهد حضور زایران اربعین در مرز خسروی باشیم از این رو باید نواقص و کمبود‌هایی که در این رابطه وجود دارد برطرف شود.

با ایجاد زیرساخت‌های لازم توسط دستگاه‌های مختلف شاهد خدمات رسانی مطلوبی به زائران اربعین باشیم.

مرز رسمی خسروی به عنوان نزدیک‌ترین نقطه کشورمان به کربلای معلا، بهترین مرز برای عزیمت زائران به عتبات عالیات است و وجود هتل‌ها و مکان‌های اقامتی مناسب، راه‌های ارتباطی مطلوب، بزرگترین پایانه زمینی خاورمیانه و برخورداری مهمانسرا‌ها از یک هزار و ۵۰۰ تخت و وجود توقفگاه‌های مختلف سواری از ظرفیت‌های مناسب برای خدمات رسانی به زائران است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.