علیرضا دبیر گفت: نزدیک به ۷۰ درصد هزینه‌ی فدراسیون‌های ورزشی به ارز خارجی مربوط است.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در جلسه‌ی اعضای فراکسیون راهبری مجلس شورای اسلامی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان گفت: از حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمک‌های وزارت ورزش و جوانان قدردانی می‌کنم، اما نکته مهم این است که ورزش رابطه‌ی مستقیمی با اقتصاد دارد و به هر اندازه که در ورزش سرمایه گذاری کنیم نتایج تیم‌ها در میادینبهتر خواهد بود. ما و تمامی فدراسیون‌های ورزشی نزدیک به ۷۰ درصد از مخارجمان با ارز خارجی است. در واقع افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی بودجه‌ی ورزش، پاسخگوی نیاز‌های ما نیست و این بودجه حداقل نیاز به افزایش ۵ برابری دارد.

جلسه‌ی اعضای فراکسیون راهبری مجلس شورای اسلامی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان، در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی و بیش از ۲۰ نفر از اعضای این کمیسیون از جمله قاضی زاده هاشمی نماینده مردم سرخس و فریمان، منادی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و ...، دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، و معاونت‌های مختلف این وزارتخانه برگزار شد، علیرضا دبیر به عنوان نماینده فدراسیون‌های ورزشی حضور داشت.

دبیر با بیان اینکه خرج کردن در ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است، گفت: صحبت‌هایی را به نمایندگی از فدراسیون‌های ورزشی در این جلسه مطرح کردم، اما در مورد کشتی، ورزش ملی و اول کشور باید بگویم که ما ۱۱۲ قهرمان جهان و المپیک داریم. این عزیزان نزدیک به ۳۰۰ مدال جهان و المپیک را برای ورزش کشور به ارمغان آورده اند. کشتی نگین ورزش ایران است و ما هرچقدر که به این ورزش رسیدگی کنیم نتایج آن را در رقابت‌های المپیک، جهانی و بین المللی برداشت می کنیم.


بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار