فرمانده انتظامی کلان شهر اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی و کشف ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی گفت: در پی وقوع سرقت‌های مشابه در اصفهان و بخصوص در سطح حوزه پاسگاه دشتی از اماکن خصوصی از قبیل ساختمان‌های در حال ساخت و منازل موضوع با جدیت در دستور کار فرماندهی و عوامل تخصصی پاسگاه دشتی قرار گرفت.

او می گوید: این سارقان، ساختمان‌های در حال ساخت و منازلی را که دارای سطح حفاظتی پایینی بوده اند را شناسایی و از این اماکن سرقت انجام می‌دادند. این سرقت‌ها بیشتر از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل و مغازه‌هایی که در محل درب و پنجره دارای حفاظ نبوده و از دوربین مدار بسته استفاده نکرده بودند انجام می‌شد و سارقان به طور حرفه‌ای اقلام ساختمانی از قبیل سیم و کابل، ابزار آلات بنایی، دستگاه سنگ فرز، دریل و درب ساختمانی و کالا‌های ارزشی و قابل حمل منازل را سرقت می‌کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان: اقدامات فنی-پلیسی گسترده درسطح فرمندهی شهرستان و پاسگاه برای دستگیری سارقان منجر به شناسایی ۵ سارق که یکی از آنان زن بود شد و همه آن‌ها طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ حسین بساطی گفت: سارقان در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ۳۰۰ فقره سرقت اعتراف که ۱۰۰ مورد اموال مسروقه کشف و پس از تکمیل پرونده به مراجع تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا نسبت به تقویت حفاظت فیزیکی ساختمان‌های در حال ساخت خود منازل و مغازه‌های خود و نیز نصب دوربین مداربسته اقدام کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار