معاون استاندار فارس گفت: حاشیه کلانشهر شیراز با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و زیبنده نیست در اطراف حرم سوم با چنین مشکلاتی روبه رو باشیم، می‌طلبد دستگاه‌های ستاد اجرایی پای کار بیایند و بطور ویژه کار کنند.

عبدالعلی کریمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در فارس با اشاره به تلاش برای رفع محرومیت از سطح کشور و ایجاد اشتغال، اقدامات این ستاد را در حوزه‌های اجتماعی قابل تقدیر و ارزشمند برشمرد و گفت: معضلات معیشتی و اقتصادی مهمترین موضوع اصلی امروزه جامعه هست.

او با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال‌هاست موضوع اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دادند و امسال را سال "اشتغال، تولید و دانش بنیان" معرفی کردند، گفت: این نشان دهنده اهمیت مباحث اقتصادی در سطح جامعه است که خودمان با پوست و استخوان لمس میکنیم و نقش بنیان برکت در این زمینه و عرصه حیاتی و تاثیرگذار است.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری فارس با اشاره به موقعیت جغرافیایی و نقشه تقسیمات کشوری فارس، گفت: فارس یکی از مهمترین استان‌های کشور در بخش کشاورزی است که بیشترین فعالیت‌های آن مربوط به این حوزه بوده و کمتر به سمت صنعت روی چآورده که در این راستا دچار آسیب در سطح کشور شده است.

کریمی با اعلام اینکه به دلیل تحریم منابع آبی و خشکسالی کشاورزان دچار مشکل هستند، گفت: به دلیل فقر مالی سرمایه گذاری کمتری در استان شکل گرفته چرا که تولید ثروت در استان انجام نمی‌شود؛ و این مهم وظایف دستگاه‌های حامی بویژه ستاد اجرایی امام را بیشتر می‌کند و می‌تواند حامی مردم استان فارس باشد.

او گفت: حاشیه کلانشهر شیراز با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و زیبنده نیست در اطراف سومین حرم اهل بیت (ع) با چنین مشکلاتی روبه رو باشیم.

به گفته کریمی، می‌طلبد دستگاه‌های ستاد اجرایی پای کار بیایند و بطور ویژه کار کنند، چرا که این شهر آبستن مسائل و مشکلات امنیتی و اجتماعی نشود. از این رو مسئولان توجه بیشتری به حاشیه‌های شهر و مبحث اشتغال، معیشت و بهداشت داشته باشند که منجر به معضلات امنیتی و اجتماعی نشود.

در این مراسم ضمن قدردانی از ابوالفضل خروطی، حسین پور نورعلی به عنوان مدیرکل جدید ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان فارس معارفه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.