سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت: نمی‌توان گفت با لغو بازی‌های آسیایی ما ضرر می‌کنیم، شاید وضعیت برخی از ورزشکاران بهتر و برخی دیگر دچار افت شوند.

پیمان فخری گفت: شورای المپیک آسیا باید با تمامی فدراسیون ورزشی جهان مذاکره کند تا تاریخی برای برگزاری این بازی‌ها پیدا کند. سال آینده به واسطه مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس فشار زیادی به ورزشکاران وارد خواهد شد.

چندی پیش چین اعلام کرد به دلیل همه گیری ویروس کرونا در این کشور نمی‌تواند بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ را برگزار کند و برگزاری بازی‌های آسیایی یک سال به تعویق افتاد.

او عنوان کرد: زمانی که مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز به تعویق افتاد ما اعلام کردیم که این موضوع به هیچ عنوان نمی‌تواند برای ما بهتر یا بدتر باشد، چرا که ممکن است بعضی از ورزشکاران شرایط بهتری پیدا کنند، اما شاید برخی از ورزشکاران نیز دچار افت شوند. ورزش ضرر مالی ندارد و با صحبتی که با مسئولان دولت انجام دادیم ما باید این روند را تا مسابقات ۲۰۲۴ پاریس را ادامه دهیم.

پس از لغو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ برخی از روسای فدراسیون‌های ورزشی ابراز کردند که لغو بازی های باعث هدر رفت هزینه های مالی آن ها شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار