رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک قضایی از مراجعات غیر ضروری مردم به محاکم جلوگیری کرده و کار‌های آنان با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری سه شنبه در بازدید سر زده از شعب دادگاه‌ها و دادسرای عمومی و انقلاب تیران و کرون گفت: رسیدگی به پرونده‌های قضایی زندانیان به صورت الکترونیکی بدون لزوم بدرقه متهم به دادگاه انجام می‌شود که در تامین امنیت و کاهش هزینه‌های تردد نقش داشته است.

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: کمبود نیروی قضایی و اداری در این استان چالش مهمی بود و در سفر رئیس قوه قضاییه مطرح شد. با جذب نیرو‌های جدید بخشی از این چالش رفع و شاهد روند پیشرفت کار بیشتری خواهیم بود.

واو می‌گوید: روند رسیدگی برخی از پرونده‌های قضایی طولانی شده. تسریع در رسیدگی به این پرونده‌ها مورد تاکید قرار گرفته و به سرانجام خواهد رسید.

حجت الاسلام جعفری گفت: به قضات، کارکنان و مدیران قضایی خدمت به مردم و همکاری در اجرای طرح‌های دولت توصیه شده همچنین بایستی در اجرای طرح عدالت اقتصادی با مسئولان دولتی همکاری می‌شود.

به گفته او، متخلفان و افراد سود جو در این عرصه مورد برخورد قضایی قرار می‌گیرند.

رئیس کل دادگستری اصفهان روز سه شنبه بدون هماهنگی قبلی به شهرستان تیران و کرون سفر کرد و از روند فعالیت شعب دادگاه‌های حقوقی و کیفری و دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.