استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با تکمیل ۱۰۰درصد شبکه گازرسانی زابل تا پاییز امسال گازدار خواهد شد.

به گزارش  روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست پیگیری پروژه‌های گاز استان با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به شهر اسماعیل‌آباد و ۹۳ روستا شهرستان خاش با حضور رییس جمهور اظهارداشت: شبکه‌گاز رسانی به ۵۳ روستا و شهر اسماعیل‌آباد تکمیل و همچنین ۱۳۰ روستا دیگر نیز گازدار خواهند شد.

او با تاکید بر اینکه منطقه ۱۱ گازی کشور در استان مستقر شود، گفت: کنترل پروژه‌های استان استراتژیک و پهناور سیستان و بلوچستان به منظور تسریع در عملیات بهره‌برداری باید به این استان‌ واگذار شود و در این ارتباط باید وزراتخانه‌ها به مدیران خود اختیارات بیشتری دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان در ارتباط با کنترل قاچاق سوخت نیز گفت: برای کنترل قاچاق سوخت ضرورت دارد در گام نخست شبکه‌ گازرسانی به تمام نقاط استان تکمیل و در ادامه خط انتقال فرآورده‌های نفتی به این استان راه‌اندازی شود.

مدرس خیابانی گفت: براساس مصوبه سفر رییس جمهور کارخانه سیمان زابل تا اواسط خرداد، سیمان خاش تا انتهای شهریور و سیمان تیس تا پایان امسال گازرسانی خواهند شد.

او گفت:  شرکت ملی گاز برنامه دارد تمام شهرها و روستاهای بالای ۲۰ خانوار سیستان و بلوچستان را گازرسانی کند که در این راستا، هر یک از استان‌های معین، مسوول گازرسانی به یکی از شهرها هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعطیلی پروژه‌ها پذیرفتنی نیست بنابراین فهرست پروژه‌های تعطیل به تفکیک شهرستان و دستگاه‌ اجرایی تهیه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار