استاندار همدان گفت: حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس باید با استفاده از ظرفیت صدا و سیما، تئاتر، سینما و سایر بخش‌های هنری متبلور شود.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: حوزه هنری و ادبیات، سینما و تئاتر در به تصویر کشیدن ایثار و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس کوتاهی و غفلت کرده است و باید بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

امروز جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان برگزار شد.

او گفت: دوران دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی است چرا که این دوران تداعی کننده غرور، صلابت، ایستادگی، مقاومت و مقابله با همه دسیسه‌ها است.

قاسمی فرزاد در ادامه گفت: مجموعه فاخر و ارزشمند شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان شکل و کالبد کار بوده و باید به محتوای فعالیت‌های توجه شود.

استاندار همدان گفت: افرادی که اقدام به دفاع از ارزش ها، آب، خاک و نوامیس کردند در همه نقاط جهان از جایگاه خاصی برخوردار هستند به گونه‌ای که برای آن‌ها یادمان و تندیس ایجاد کرده و آثار رزمندگان در ایستگاه مترو، راه آهن و فرودگاه در دید عمومی قرار می‌گیرد تا هیچگاه رشادت‌های آنان فراموش نشود.

قاسمی فرزاد گفت: کشور‌های فاقد مبانی دینی و اعتقادی برای سربازانی که از کیان کشورشان دفاع کردند بسیار ارزش قائل هستند که در ایران اسلامی باید در این باره بیش از دیگر کشور‌ها تلاش کنند.

استاندار همدان گفت: کشور ایران در جنگ تحمیلی بیش از ۲۵۰ هزار شهید یعنی برای هر پست و صندلی ۷۳ شهید تقدیم کرده است بنابراین باید با اهمیت برشمردن جلسات منتسب به نام و یاد شهدا، مدیر ارشد دستگاه اجرایی در جلسات شرکت کرده و از اعزام نماینده به این جلسات ارزشی پرهیز کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.