پایان جولان مخلان نظم و امنیت عمومی در مازندران

ماموران نیروی انتظامی مخلان نظم و امنیت عمومی را در ۲ شهر مازندران دستگیر کردند.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از مشاهده درگیری با اقدامات انجام گرفته، ۵ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کرد.

به گفته سرهنگ عنایتی گنجی تعدادی از افراد دستگیر شده اراذل و اوباش نوظهور هستند و علت درگیری آن‌ها اختلافات شخصی بوده است.

دستگیری سارق زورگیر در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر حضور ارازل و اوباش در یکی از پارک‌های ساری و ایجاد مزاحمت و زورگیری از شهروندان تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او می‌گوید: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۳ کمربندی این فرماندهی بلافاصله در محل حاظر شده و موفق به دستگیری سارق زورگیر در حالی که با سلاح سرد قصد سرقت از شهروندان را داشت شدند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ساری متهم در تحقیقات انجام شده به ۵ فقره سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف و یک قبضه سلاح سرد از نامبرده کشف شد.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار