جنبش جهاد اسلامی و الاحرار فلسطین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند سیاست شوم بازداشت سیاسی و هماهنگی امنیتی را با رژیم صهیونیستی متوقف کند.

جنبش جهاد اسلامی، ادامه حملات وحشیانه دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به کرانه باختری، یورش‌ها و بازداشت‌های امنیتی کادر‌ها و اعضای این جنبش و نیز آزادگان را در شهر طوباس محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، این جنبش امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام شب گذشته دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان و ربودن «فادی عبدالرازق دراغمه» که تحت پیگرد رژیم اشغالگر نیز هست، انحرافی خطرناک در رفتار امنیتی به شمار می‌رود که به نفع رژیم صهیونیستی است.

بر اساس این بیانیه، دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان امروز صبح به منازل برخی اعضای خانواده دراغمه که از اسیران آزاد شده بودند، حمله و آن‌ها را بازداشت کردند.

جهاد اسلامی در بیانیه خود افزود: ما در جنبش جهاد اسلامی و در برابر این موضع خطرناک از تشکیلات خودگردان می‌خواهیم، هماهنگی امنیتی غیرقابل قبول را با رژیم اشغالگر متوقف کند و هر چه سریعتر همه بازداشت شدگان سیاسی را در زندان‌های خود آزاد کند به خصوص اعضای جهاد اسلامی که تعدادشان حدود ۱۲ مجاهد است. همچنین از تشکیلات خودگردان می‌خواهیم سیاست شوم بازداشت سیاسی ساکنان کرانه باختری قهرمان را متوقف کند.

جنبش الاحرار فلسطین نیز در بیانیه‌ای رژیم اشغالگر و تشکیلات خودگردان فلسطین را در تجاوز علیه مردم و مقاومت در کرانه باختری، دو روی یک سکه دانست.

به گزارش کانال تلگرام خبرگزاری شهاب، در این بیانیه آمده است: رفتار غیرمیهنی تشکیلات خودگردان در پیگرد اعضای مقاومت و افراد سرشناس در فلسطین بخشی از سیاست همکاری امنیتی مشترک با اشغالگران است که روند بازداشت مردم و جوانان انقلابی و دانشجویان انجمن اسلامی را در دانشگاه بیرزیت افزایش داده است.

این جنبش تاکید کرد: سیاست مبارزه با مقاومت، که کاملا آشکار نیز است در عزم و اراده مردم ما خللی وارد نخواهد کرد بلکه حتی اراده آن‌ها را در ادامه راه مقاومت تقویت خواهد کرد تا اهدافشان و خلاص شدن از رژیم اشغالگر، محقق شود. تشکیلات خودگردان باید جنایت هماهنگی امنیتی را با رژیم صهیونیستی متوقف کند و دست آلوده خود را از روی فرزندان و اعضای مقاومت بردارد و همه زندانیان سیاسی را آزاد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار