جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۷۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از سه دستگاه تریلی در محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان شهرستان میرجاوه خبر داد.

سرهنگ مرتضی جوکار گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان "میرجاوه"، مستقر در ایستگاه بازرسی "پاسگاه خان محمد چاه" در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، در حین کنترل و رصد خودرو‌های عبوری در محور "زاهدان-میرجاوه " موفق به توقیف دو دستگاه کشنده بونکر دار حامل گاز مایع قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این رابطه طی بازرسی ازخودرو‌های توقیفی ۴۴ هزار و ۵۰۰ لیترگاز مایع قاچاق و فاقد هرگونه مدرک قانونی کشف شد که ارزش ریالی محموله گاز مایع کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان شرکت پالایش و پخش فرآورده‌ای نفتی ۱۲ میلیارد و ۴۴۰ میلون ریال برآورد شده است. در این رابطه ۲ فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او گفت: مأموران انتظامی چابهار در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی هنگام گشت‌زنی و کنترل محور روستای "پلان" این شهرستان به یک دستگاه کشنده نفتکش مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار