مدیر کل غله سیستان و بلوچستان گفت:هیچ افزایش قیمتی در حوزه گندم، آرد و نان نخواهیم داشت و با نانوایان گرانفروش و کم کار حتما برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان؛ دکتر غلامعلی گنجعلی  گفت: هیچ تغییری در قیمت، یارانه و سهمیه آرد نانوایی‌ها نداشته ایم، و  میزان مصرف آرد و سرانه مصرف نان در سطح استان کاملاً مشخص است و باید با واحد‌های صنفی متخلف با جدیت برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

او گفت:هیچگونه سهمیه‌ای از خبازی‌ها استان کسر نشده، حتی به تعدادی از خبازی‌هایی که به شلوغی و ازدحام مشتری مواجه بودند به سهمیه آنان اضافه گردیده و مقرر شده تا ساعت پخت خود را افزایش دهند تا مردم دغدغه‌ای برای خرید نان نداشته باشند.

مدیر کل غله گفت:شهروندان هیچ نگرانی در خصوص تامین نان خود نداشته باشند، دولت در خصوص افزایش قیمت نان هیچ برنامه‌ای ندارد.

او  با رد شایعه کمبود نان گفت:از نظر ذخایر و موجودی آرد استان سیستان و بلوچستان نه تنها وضعیت مطلوب بلکه ذخیره فوق العاده‌ای داریم و شایعه کمبود نان درست نیست.

 مدیر کل غله با تاکید بر اینکه مشکلی در تامین نان وجود ندارد، و از مردم خواسته برای رفاه عمومی و بهره‌وری بهتر از منابع و زمان، نان به مقدار مصرف روزانه تهیه و از خرید انبوه و بیات کردن آن خودداری کنند.

او همچنین از نانوایی‌ها خواست در پخت نان با کیفیت دقت کنند چرا که نان به عنوان مهمترین وعده غذایی در سفره مردم و با ارزش غذایی بالا از اهمیت زیادی برای سلامت مردم برخوردار است.

او گفت: بجز تعطیلی مجاز هفتگی هیچ نانوایی حق تعطیلی خودسرانه ندارد اگر خلاف واقع اتفاق بیفتد برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار