فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۲ میلیارد ریال کالا‌های اساسی احتکاری شامل برنج، روغن، شکر، تخم مرغ و زعفران در کرمانشاه توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کرمانشاه مبنی بر وجود چند انبار محل احتکار کالا‌های اساسی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ماموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی انبار‌های مورد نظر که مربوط به چهار واحد صنفی بود، با هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در این بازرسی ۲۶ تن برنج، ۹ تن و ۴۰۰ کیلوگرم روغن جامد، ۱۴۰۰ لیتر روغن مایع، ۲ تن و ۵۰ کیلوگرم شکر، یک کیلوگرم زعفران و سه هزار و ۶۰۰ عدد تخم مرغ احتکاری کشف شد.

ارزش محموله‌های احتکاری کشف شده ۱۲ میلیارد ریال است در این راستا چهار نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

مبارزه با پدیده احتکار و برخورد قاطعانه با محتکران از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه است .

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۰ کیلو و ۸۰ گرم ماده مخدر شیشه در شهر کرمانشاه خبر داد.

سمین فلاحی گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از فعالیت یکی از توزیع کنندگان مواد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی توزیع کنندگه مواد مخدر شده و ضمن دستگری وی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی‌های صورت گرفته ۱۰ کیلوگرم هروئین و ۸۰ گرم شیشه کشف شد، توزیع کننده مواد مخدر به دستگاه قضائی معرفی شد.

کشف ۸۰۰ میلیون ریال اقلام اساسی احتکاری در سرپل ذهاب

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از کشف یک محموله احتکاری شامل روغن و ماکارونی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

نوذر شاه حسینی گفت : ماموران پلیس امنیت عمومی سرپل ذهاب پس از اطلاع از وجود یک انبار محل احتکار کالا، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ماموران پلیس با کسب مجوز قضائی و همراهی نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مورد نظر بازدید و موفق به کشف یک هزار و ۳۰۰ عدد روغن مایع خوراکی و ۴۰۰ عدد ماکارونی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال شدند.

یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

کشف ۷ تن قند احتکار شده در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود از کشف ۷ تن قند احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

بهروز فخری گفت: ماموران پلیس آگاهی جوانرود پس از کسب خبر مبنی بر احتکار اقلام اساسی در یکی از انبار‌های شهر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی‌های انجام گرفته ۷ تن قند احتکاری به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف کردند.

یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.