پیشگیری از آتش سوزی خودرو حامل الکل در کاشان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: اطلاع رسانی و حضور به موقع ماموران آتش نشانی مانع از آتش سوزی کامیون حامل الکل در کیلومتر ۶۰ محور کاشان- قم شد.

روح‌الله فدایی گفت: شامگاه چهارشنبه در تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی کاشان، واژگونی یک کامیون اطلاع داده شد که تیم عملیاتی ایستگاه شماره ۳ آتش‌نشانی، نزدیک‌ترین ایستگاه به محل وقوع حادثه، به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل اعزام شدند.

باتوجه به اهمیت حادثه تیم‌های عملیاتی از آتش نشانی‌های کاشان و مشکات، عوامل پلیس راه قم، نیروی انتظامی، راهداری، هلال احمر و فوریت‌های اورژانس کاشان نیز حضور داشته و اقدامات لازم را انجام دادند.

به گفته او واژگونی این کامیون موجب مصدوم شدن راننده ۳۹ ساله آن شد، ولی با توجه به حساسیت حادثه و احتمال آتش‌سوزی گسترده در محل حادثه، آتش‌نشانان، عملیات پیشگیری و احتیاط حریق و ایمن‌سازی را در پیش گرفتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان می‌گوید پس از حدود ۵ ساعت تلاش بی‌وقفه تیم‌های امدادی، حضور امدادگران برای عملیات مربوط به ایمن سازی کامل محل، تا پاسی از نیمه شب گذشته ادامه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.