سه هزار برنامه بزرگداشت سوم خرداد در استان سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: سه هزار فعالیت و برنامه برای بزرگداشت سوم خرداد در استان سمنان پیش‌بینی شد که نسبت به سال قبل ۲ برابر است.

آقای سلامی  گفت: یک هزار برنامه بزرگداشت در مساجد و پایگاه‌های بسیج، یکهزار برنامه در مدارس و دانشگاه‌ها و یکهزار برنامه نیز توسط نیروهای مسلح، تشکل‌ها، صنوف و شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

برنامه محوری بزرگداشت سالروز سوم خرداد، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی قرارگاه عملیاتی پارک موزه دفاع مقدس با سخنرانی رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در روز سوم خرداد است.

در این آیین از تعدادی از خانواده شهدا تجلیل می شود و همچنین از اولین گالری موزه آرایی دفاع مقدس استان سمنان رونمایی می‌شود.

 برگزاری تجمعات مردمی با حضور جوانان در سراسر استان در بوستان‌ها و دانشگاه‌ها با حضور راویان کشوری، برگزاری محافل خاطره‌گویی رزمندگان در سطوح مختلف در سراسر استان، که روز یکشنبه یکم خرداد در سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود.

پیکر چهار شهید گمنام دفاع مقدس نیز در این روزها میهمان استان سمنان هستند و در همه شهرهای استان حضور می‌یابند و سپس به معراج شهدای تهران برای تدفین برده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: یک ستاد استانی، هشت ستاد شهرستانی و ۱۶ کارگروه تخصصی برای بزرگداشت سوم خرداد برنامه‌ریزی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.