ثبت نام از برادران علاقمند به حفظ تخصصی قرآن کریم در مرکز حفظ تخصصی شهید روستایی ملایر از اول اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۵ خرداد ادامه دارد.

مسئول مدرسه شبانه روزی حفظ تخصصی قرآن کریم روستای حسین آباد ناظم ملایر گفت: این مرکز با تلاش یکی از خیرین به نام دکتر حسین روستایی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع در روستای حسین آباد ناظم، ساخته شده است.

مرکز شبانه روزی حفظ قرآن شهید روستایی ملایر یکی از مراکز حفظ تخصصی قرآن کریم از شعب موسسه بیت الاحزان است که در سال ۹۵ در روستای حسین آبادناظم ملایر تاسیس شده است.

حجت الاسلام حامد علیمرادی گفت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مرکز وجود فضا‌های مجزای خوابگاهی، آموزشی، ورزشی و سه سالن بزرگ مطالعه است و با بهترین و به‌روزترین امکانات تجهیز شده‌اند تا فضایی مناسب برای حفظ و مرور آیات الهی را برای طالبان حفظ قرآن کریم فراهم آورد.

او گفت: وجود امکانات ورزشی و تفریحی مناسب از جمله پینگ پنگ و فوتبال دستی شهریه مناسب همراه با تخفیف ویژه برای طلاب، حافظان و قاریان قرآن، وجود فضایی آرام و مناسب با آب و هوای مطبوع غرب کشور و برنامه غذایی با کیفیت همراه با میان وعده در طول روز، از جمله امتیازات ویژه این مرکز است.

حجت الاسلام علیمرادی گفت: داشتن برنامه‌های منظم اردویی، تفریحی و زیارتی، استفاده از سالن فوتسال و استخر در طول دوره، بهره گیری از شیوه‌های نوین آموزشی و کمک آموزشی مثل قلم قرآنی، دیتا و استفاده از استادان برجسته تفسیر و تجوید در طول دوره از دیگر امکانات ما به شمار می‌رود.

او گفت: در طی سه سال گذشته هر سال ۱۵ حافظ کل قرآن از این مرکز شبانه روزی تربیت شده اند که در بین این حافظان حتی از کشور‌های خارجی هم بوده است

به گفته حجت الاسلام علیمرادی؛ ثبت نام از بین برادران ۱۴ تا ۲۲ ساله خواهد بود و علاقمندان باید براینام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت.beytolahzan.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۸۸۶۱۴۸۸۱ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار