رئیس اتحادیه تعاونی‌ مسکن مهر خرمشهر گفت : صاحبان بد حساب مسکن مهر خرمشهر مجبور به پرداخت سود بیشتر تسهیلات می شوند.

افزایش ناگهانی سود بانکی برای تسهیلات مسکن مهر از ۴ درصد به ۱۸ درصد به یک دغدغه برای مردم خرمشهر تبدیل شده است.

رئیس اتحادیه تعاونی‌ مسکن مهر خرمشهر گفت: ابلاغیه افزایش سود بانکی تسهیلات مسکن مهر تنها شامل کسانی می‌شود که واحد‌های مسکونی را تحویل گرفتند، اما هنوز نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات اقدام نکرده اند.

به گفته او طبق دستورالعمل بانک مسکن شعب استان‌ها نرخ سود بانکی مسکن مهر از ابتدای مهر ما امسال از سود ۴ درصد به ۱۸ درصد افزوده می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه این ابلاغیه مصوبه دولت است و در بودجه ۱۴۰۱ تعریف شده است، یادآور شد: این افزایش سود بانکی شامل مالکان واحد‌های آماده ای است که ملک خود را تحویل گرفته اند اما هنوز نسبت به قسط بندی تسهیلات اقدام نکرده اند و یا مالکانی که واحد‌های تکمیل شده خود را هنوز تحویل نگرفته اند.

آقای زارعی گفت:  این جریمه شامل افزایش سود بانکی شامل کسانی نمی‌شود که واحد‌های نیمه تمام دارند، یا پیش از مهلت تعیین شده نسبت به تقسط وام خود اقدام کنند.

به گفته رئیس اتحادیه تعاونی‌ مسکن مهر خرمشهر متقاضیان تا پانزدهم خرداد مهلت دارند برای گرفتن معرفی نامه تقسط تسهیلات به دفتر اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر در پروژه مسکن مهر ۴۲ هکتاری خرمشهر مراجعه کنند در غیر این صورت پس از پایان زمان مقرر، سود بانکی تسهیلات برای آنها، ۱۸ درصد اعمال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.