کمک ۸۷ میلیاردی خیران به بهزیستی چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مراکز دولتی و غیر دولتی به ارزش تقریبی ۸۷ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی خبر داد.

آقای نصیری در نشست شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: این دستگاه بر اساس وظایف قانونی شبکه وسیعی از خدمات متنوع حمایتی، مراقبتی و توانمندسازی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت، نیازمندان، فرزندان و اقشار آسیب‌پذیر ارائه می‌کند و در راستای انجام بخشی از فعالیت‌ها از حمایت و همراهی خیران و مردم نیک اندیش بهره می‌گیرد.

با توجه به اهداف و سیاست‌های سازمان بهزیستی یکی از اصلی‌ترین اهداف در برنامه‌های مشارکتی مددجویان، کمک به توانمندسازی و تأمین نیاز‌های اساسی افراد زیر پوشش است تا با همراهی مردم خیر و نیکوکار این شرایط فراهم شود.


بیشتر بخوانید


از این میزان مشارکت‌های مردمی، قریب به ۲۳ میلیارد ریال از طریق ادارات بهزیستی در سراسر استان و مراکز دولتی و ۶۴ میلیارد ریال از طریق مؤسسات خیریه تحت نظارت در قالب اجرای طرح‌ها و پویش‌های مختلف جمع آوری شده است.

اجرای پویش‌های مختلف از سوی سازمان بهزیستی کشور با هدف جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی و تأمین نیازمندی‌های جامعه هدف بهزیستی در نظر گرفته شده است تا ضمن معرفی خدمات و فعالیت‌های سازمان، نسبت به جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع بین افراد جامعه هدف اقدام شود.

کمک‌های جمع آوری شده با حفظ شأن و کرامت انسانی در سریع‌ترین زمان در راستای بر طرف کردن مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج، اشتغال افراد تحت پوشش برنامه ریزی و توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.