نخستین درمانگاه شبانه روزی خصوصی در لامرد افتتاح شد

درمانگاه شبانه روزی دکتر نیدانی، نخستین درمانگاه خصوصی در شهرستان لامرد به بهره برداری رسید.

نخستین درمانگاه شبانه روزی دکتر نیدانی با هزینه ۴۰ میلیارد ریال با حضور رستگار فرماندار شهرستان لامرد و مسولان محلی و معتمدین محلی حاج محمد جعفری از معتمدین وفرماندار اسبق لامرد به بهره برداری رسید.

دکتر علی نیدانی گفت: این درمانگاه با زیربنای ۵۰۰ متر مربع در دو بخش بستری، یک بخش اطفال، و یک اتاق عمل سرپایی و یک واحد دندانپزشکی راه‌اندازی شده است.

او گفت: متخصصین این مرکز درمانی خود را آماده کرده اند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند که جا دارد از همه مسئولان به خصوص جناب اقای دکتر ایمانیه استاندار محترم فارس قدردانی داشته باشم.

اسماعیل رستگار فرماندار شهرستان لامرد در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر کشتکار، و زنده یاد دکتر فهیمی گفت: دکترکشتکار شهیدی از بخش سلامت بود که جزو مفاخر شهرستان لامرد به حساب می‌آید که در تاریخ منطقه جاودان ماند.

او به حوزه بهداشت و درمان در شهرستان اشاره کرد و گفت: پشتکار و توان بالای دکتر نیدانی که یکی از نیرو‌های این شهرستان می‌باشد علی رغم مشکلات مالی و تنگنا‌های اداری سرانجام به نتیجه رسید و مردم ما طعم شیرین خدمت را چشیدند.

نیدانی گفت: شیراز قطب بهداشت و درمان کشور است و لامرد را باید بعنوان قطب درمان جنوب فارس به منطقه معرفی کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد گفت: حمایت خیرین از بخش بهداشت و درمان در جای جای شهرستان زبانزد است که نمونه آن را می‌توان به مشارکت خیرین در ساخت درمانگاه خیرگو اشاره کرد.

او گفت: همه باید در حوزه مسولیت‌های اجتماعی همراهی کنیم و بخش صنعت می‌تواند بیشترین سهم را در این خصوص داشته باشد.

دکتر دشت پیما رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد نیز در این آئین گفت: هر انچه در توان شبکه بهداشت ودرمان باشد در جهت حمایت از بخش خصوصی به کار خواهیم گرفت ودکتر نیدانی جوان یکی از چهره‌های ارزشمند شهرستان لامرد است.

او گفت: تلاش و کوشش این پزشک جوان در راه اندازی درمانگاه تخصصی موجب رونق بخش بهداشت ودرمان در منطقه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار