سهرابی: پرتاب سنگ از سوی عالیشاه باعث تحریک تماشاگران شد

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: پرتاب سنگ از سوی عالیشاه در تحریک تماشاگران تاثیرگذار بود.

میر معصوم سهرابی درباره اتفاقات رخ داده در بازی تراکتور و پرسپولیس گفت: سنگی که عالیشاه به سمت هوادار تراکتور پرتاب کرد، سبب تحریک  تماشاگران در سکوها شد. خوشبختانه خدا را شاکر هستیم که با ورود نیروی انتظامی اتفاق خاصی رخ نداد. همچنین من از عوامل تیم پرسپولیس گلایه دارم که بعد از اینکه مسئولان انتظامی امنیت ورزشگاه را برعهده گرفتند به زمین مسابقه برنگشتند تا بازی ادامه یابد. 

امید عالیشاه در  دقیقه ۵۰ به علت عصبانیت از رفتار تماشاگران به سمت آنها سنگ پرتاب کرد و بعد از آن بین بازیکنان  ۲ تیم درگیری شد. 

بعضی از افراد ناشناس اتفاقات بازی با پرسپولیس را رقم زدند 

 اتفاقاتی در استادیوم یادگار از سوی تماشاگران محدود و ناشناسی در جهت تخریب وجهه واقعی هواداران نجیب تراکتور انجام شد. در سال‌های اخیر از تیم‌هایی مثل سپاهان و فولاد و حتی تیم‌های خارجی، میهمان نوازی خوبی شده که نشان دهنده شعور، فهم و فرهنگ تبریزی‌ها است. باشگاه تراکتور تحرکات روز گذشته را تایید نمی‌کند‌.  

بازی تراکتور و پرسپولیس به علت سنگ پرانی از سوی تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام تبریز نیمه کاره ماند و اکنون قرار است کمیته انضباطی در این باره تصمیم بگیرد.


بیشتر بخوانید


قانون ۳۰ درصد تماشاگر به ما ابلاغ نشده است 

 قانون ۳۰ درصد هم ابلاغ نشده است. بلکه تصمیم گیری درمورد ظرفیت حضور تماشاگر، برعهده شورای تامین استان است و براساس رنگ بندی کرونایی است. تا ۵۰ درصد هم طبق تشخیص شورای تامین امکان بلیت فروشی وجود دارد و بازی روز گذشته هم با نظر همین شورا و نیروی انتظامی برگزار شد. روز گذشته هم تقریبا طبقه اول ورزشگاه یادگار امام پر بود و بین ۴۰ تا ۴۵ درصد ظرفیت ورزشگاه تماشاگر آمده بود.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که در جلسه هماهنگی قبل از بازی قرار بود فقط 30 درصد بلیت فروشی صورت بگیرد اما باشگاه تراکتور این موضوع را تکذیب کرد. 

مدارک و مستندات را به فدراسیون فوتبال ارائه می دهیم 

 هرچند نتوانستیم از کل ظرفیت ورزشگاه استفاده کنیم اما برای اولین بار بود که در این فصل این همه تماشاگر به استادیوم آمدند. در طبقه دوم نزدیک به ۶۰-۷۰ نفر تماشاگر تیم میهمان نشسته بودند. به هرحال تمام مستندات را به فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهیم و قطعا با عواملی که در این امر دخیل بودند، برخورد قاطعی انجام می‌شود.

باشگاه تراکتور  به خاطر اتفاقات رخ داده در بازی با پرسپولیس قرار است مدارک و مستندات خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه بدهد تا  در این باره تصمیم بگیرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
nader
۱۷:۴۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
مشکل اصلی تراکتور عدم صداقت و دودوزه بازی در همه سطوح تیمه که جلوی پیشرفتشون رو گرفته ، سنگ پرانی به گل محمدی هنگام ورود به جایگاه که قبل از شروع بازی بوده ولی آقای مدیرعامل ، عالیشاه رو مقصر جلوه میده یا میخواد روی تصمیم کمیته انظباطی تاثیر بگذاره
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۱:۴۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
عجب آدمایی هستین شماها باز سنگ رو هوادارای شما زدن اول هر وقت کرنر میشد هم به بازیکنان پرسپولیس میزدن هم به داور ها فیلم بردار ها سنگشو یحیی خورده بازیکنانی پرسپولیس خوردن بعد میگین نباید ما سنگ می‌زدیم اون همه هودار سنگ میزنن تحریک نشن بعدشم سرمربی پرسپولیس زخمی شد نیروی ضد شرورش یحیی رسوندن رختکن الان بازم ما مقصریم یا شما میزبان بازی باید امنیت برقرار کنه
Iran (Islamic Republic of)
شادمهر
۰۷:۵۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
هواداران تراکتور از موقعی که بازی شروع تا قبل تموم شدن نیمه دوم همش سنگ بطری پرتاب کردن اون فقط چطور عالیشا باعث این اتفاق شد خودت تعجب نمی کنی آقای سهرابی .
Iran (Islamic Republic of)
علی‌رضا‌میرزازاده
۰۷:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام‌شما‌تبریزی‌ها‌با‌تمام‌تیمها‌از‌این‌کارا‌میکنید‌من‌طرفدار‌استقلال‌هستم‌ولی‌شما‌وتماشاچیاتون‌باید‌کمیته‌انظباتی‌‌شمارو‌بفرسته‌به‌لیگ‌دسته‌سوم‌این‌کمترین‌کار‌برای‌بی‌اخلاق‌وبی‌شعور‌ترین‌تماشاچئهای‌شهرستاننی‌تبریزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
حضور اینهمه سنگ در ورزشگاه و پرتاب آنها در جلوی دیدگان ماموران یگان ویژه شک برانگیز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
عجب باز پرسپولیس مقصر شد
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۶:۲۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
چرا تماشاگران شما اینهمه سنگ و بطری و ... پرتاب کردند چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این چه وضع میزبانی هست آقای مدیرعامل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه اتفاقات منفی ورزشگاه را ول کرده ای و چسبیده ای به همان تکه سنگی که جناب عالیشاه از چمن به بیرون انداخت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینست هنر مدیریت شما ؟؟؟ احسنت آقای سهرابی ....
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانی
۱۶:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
چقدر جالب یعنی پرتاب سنگ از سوی اون همه تماشگر باعث تحریک یک نفر نمیشه ! جالب ترش اینجاست چطور اون تعداد از تماشگرها میتونستن هر تعداد سنگ و ... وارد ورزشگاه کنن یکم حرفاتون بو داره متوجه حرفاتون هستید !؟ عالیشاه هرچقد هم بتونه محکم پرت کنه اون سنگا به تماشاگرا نمیرسید و اینکه تماشگرها بالا قرار داشتن پس قاعده‌ی فیزیکیم بریم جلو اون میتونستن پرت کنن حالا به نظر شما عالیشاه سنگ از کجا اورده بوده !؟
آخرین اخبار