کارشناس مسئول جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دو مرکز ناباروری در بیمارستان معتضدی و جهاد دانشگاهی برای ارائه خدمات به مراجعه کنندگان آماده‌اند به طوری که ۹۰ درصد از هزینه‌ها در این مراکز رایگان است.

خزایی کارشناس گفت : در دانشگاه علوم پزشکی همه ساله فعالیت‌های زیادی را در دستور کار داریم که امسال خوشبختانه با توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در آذرماه سال ۱۴۰۰ به دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی ابلاغ شده، برنامه‌ها به شکل منسجم‌تری پیش می‌رود.

به گفته کارشناس مسئول جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همین راستا در تاریخ ۲۵ اردیبهشت‌ماه قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تشکیل شد و وظایف تمامی معاونت‌ها تشریح شد.

 از ۷۳ ماده‌ای که در قانون است ۴۳ ماده تکلیف قانونی وزارت بهداشت است که یک سری از مشوق‌ها برای خانواده در نظر دارد.

آموزش‌ها در دانشگاه برای زوجین نابارور، مادران باردار، مادران شیرده، کودکان زیر ۵ سال، نوزادان، سالمندان، میان‌سالان تقسیم بندی شده است.

در دانشگاه پتانسیل و شرایط برای اجرای قانون مهیا است به طوریکه در بحث ناباروری خاص منطقه غرب هستیم، دو مرکز ناباروری در بیمارستان معتضدی و جهاد دانشگاهی برای ارائه خدمات به مراجعه کنندگان آماده‌اند به طوری که ۹۰ درصد از هزینه‌ها در این مراکز رایگان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.