نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: روحانیون برای کمک به وضعیت معیشت مردم همواره پای کار بودند.

حجت الاسلام برهان باقری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد گفت: مبلغان رسالت الهی در مسیر انجام تکلیف، هزینه نیز پرداخت می کنند و در این مسیر تنها از خداوند می ترسند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: هزار و ۴٠٠ سال از بعثت و تبلیغ دینی پیامبر اکرم (ص) گذشته است اما همچنان از سوی دشمنان اسلام توهین ها ادامه دارد.

او گفت: تهاجم فرهنگی همیشه از سوی بیگانه و استکبار نیست و عناصر خودباخته داخلی نیز با استفاده از فضای باز جامعه اسلامی، صحبت‌هایی علیه پیامبر اکرم (ص) و مقدسات بر زبان جاری می کنند.

حجت الاسلام باقری گفت: روحانیت در مسیر کمک به معیشت مردم در حال جهاد است، اما استکبار و عوامل ضدنظام وی این حرکت را به احتکار مواد غذایی توسط روحانیت تفسیر می کنند، کار دشمن رذالت است، اگر دشمن پشت سر شهیدان حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی، حجج اسلام "دارایی" و "اصلانی" حرف نزند، باید تعجب کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: دینمداری و حرکت در این مسیر هزینه دارد و علمای شیعه همیشه مورد تهاجم گسترده دشمنان بوده اند، رهبر کبیر انقلاب نیز در مسیر انقلاب و اسلام هزینه داده بودند و رهبر معظم انقلاب نیز همچنان در این مسیر هزینه می پردازند، اما محکم ایستاده اند، اگر حوزه های علمیه خالی شود بر همه مردم واجب است حوزه های علمیه را پر کنند.

حجت الاسلام باقری گفت: جامعه روحانیت بیش از ۴ هزار شهید و ٢ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و ٢٠٠ روحانی نیز در دوران جنگ تحمیلی به اسارت دشمن درآمدند، در دوران دفاع مقدس میزان حضور فعال مردم در جبهه ها ۶ درصد بود اما ۶٠ درصد جامعه روحانیت در جبهه حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.