با حضور مسئولان شهرستان کازرون از خانواده های شهدای روحانی شهرستان کازرون دیدار و تجلیل به عمل آمد.

در آستانه برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور به میزبانی استان قم، سرکشی از خانواده معظم شهدای روحانی شهرستان کازرون با حضور مسوولان شهرستان و گروه‌های مختلف در حال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان کازرون به برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور و بزرگداشت شهدای روحانی شهرستان اشاره و گفت: نقش برجسته روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برهیچ کس پوشیده نیست و همه وظیفه داریم در ترویج معنویت و معارف شهدا به نسل‌های انقلاب پرچمدار باشیم.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: نقش روحانیون درهمه صحنه‌های انقلاب و خصوصا در دوران دفاع مقدس، در یگان‌های نظامی بر هیچ کس پوشیده نیست، و روحانیون با شجاعت، معنویت، مورد تقویت روحیه برای همه نیرو‌ها بودنند و آنان پیچیده‌ترین و سخت‌ترین موانع را به جان و دل خریدند.

حجت الاسلام رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی سپاه شهرستان کازرون نقش روحانیت در ترویج معارف قرآنی را شاخص دانست و بر زنده نگهداشتن یاد شهدای روحانی تأکید و گفت: سربلندی نظام و انقلاب در دنیا به برکت خون شهداست و باید هم قدر آن‌ها را بدانیم و هم مدیون خون‌های پاک شهدا هستیم.

او گفت: امروز به برکت خون شهدا درخت انقلاب اسلامی مستحکم و ریشه‌دار شده و هرچه جلوتر برویم، انقلاب اسلامی از یک جایگاه قوی‌تر در دنیا برخوردار می‌شود و به فضل الهی دشمنان انقلاب روز به روز ایت قدرت در حال افزایش است.

از خانواده معظم شهدای روحانی، اهداء هدیه متبرک مقام معظم رهبری (چفیه)، لوح سپاس و تابلو فرش مزین به تصاویر شهدا روحانی از خانواده‌های معظم و معزز شهدا روحانی با حضور مسئولان شهرستان کازرون تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لازم به ذکر است شهرستان کازرون با تقدیم ۲۷ شهید روحانی از ۱۳۰۰ شهید این شهرستان درراه نظام و انقلاب نقش ایفاء کرده است.

خانواده شهدای روحانی کازرون تجلیل شدند

خانواده شهدای روحانی کازرون تجلیل شدند

خانواده شهدای روحانی کازرون تجلیل شدند

خانواده شهدای روحانی کازرون تجلیل شدند

خانواده شهدای روحانی کازرون تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
بنام خدا
باسلام و درود به ارواح طیبه امام و شهدا
روحشان شاد و یاد و نامشان گرامیباد
خداوند به خانواده های آنان صبر و اجر دهد.