نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ترویج صنایع دستی و فراهم کردن زمینه تولید و فروش محصولات صنایع دستی در راستای درآمدزایی و ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار، در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان ایلام گفت: استان ایلام ظرفیت بسیار فوق العاده‌ای در حوزه‌های گردشگری مذهبی، درمان و طبیعت گردی دارد که باید زمینه لازم برای بهره مندی مردم استان و ایجاد اشتغال در این زمینه‌ها را فراهم کرد.

او بیان کرد: ترویج صنایع دستی و فراهم کردن زمینه تولید و فروش محصولات صنایع دستی در راستای درآمدزایی و ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: استان ایلام در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی نیاز به تحول جدی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: استان ایلام دارای اماکن مذهبی جاذبه‌های معنوی زیادی برای مسافران و گردشگران است.

او گفت: یادمان‌های دفاع مقدس و راهیان نور استان نیاز به امکاناتی دارد که اگر این امکانات فراهم شود استقبال بیشتری از این یادمان‌ها صورت می‌گیرد که باید زمینه اسکان موقت در این مناطق ایجاد شود.

او بیان کرد: در عرصه جذب گردشگری برای کشور همسایه عراق نیاز به سرمایه گذاری داریم و خود کشور عراق و عتبات عالیات فرصت مناسبی برای فعالیت در حوزه گردشگری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.