رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: مرحله تغییر نظام پرداخت یارانه‌ها به لطف صبر و حوصله مردم خوب استان بدون هیچ حادثه‌ای انجام شد.

غلامعلی صادقی آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خراسان رضوی گفت: مرحله تغییر نظام پرداخت یارانه‌ها با مدیریت شورای تامین استان و البته به واسطه خوبی مردم استان، مشهد و همه زائران و مجاوران طی شده است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی به عنوان صف مقدم خدمت به مردم، سپاه پاسداران، دادستانی مرکز استان، اداره کل تعزیرات و اداره کل اطلاعات تلاش‌های زیادی در این دوره انجام دادند و با الطاف امام رضا (ع) هیچ مشکلی در خصوص تغییر نظام پرداخت‌ها رخ نداد.

او گفت: به واسطه افزایش مشکلات اقتصادی شاهد افزایش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی و اطاله دادرسی‌ها هستیم، اما سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با مدیریت شایسته و همچنین حمایت فرماندهان نظامی استان افزایش ورودی پرونده و اطاله دادرسی نداشته است.

صادقی گفت: به واسطه مراودات در محیط مجموعه دستگاه قضایی شاهد کارچاق کنی و دلالی هستیم، اما در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از این آسیب‌ها خبری نیست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ مسئولیت مرز شرق کشور را در کنار نیرو‌های مرزبانی، سپاه و بسیج برعهده گرفت و حضور موثر رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در مباحث مرزی برای ارتش بسیار ارزشمد و موثر بوده است.

امیر سرتیپ رضا آذریان گفت: توجه ریاست سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان در راستای آگاه کردن کارکنان و خانواده نیرو‌های مسلح با مباحث حقوقی و انضباطی جای قدردانی و تشکر دارد و نقش حجت الاسلام علی اسماعیلی در این خصوص واقعا شایسته بوده است، لذا معتقدیم در دوران بازنشستگی باید از تجارب ایشان نیز استفاده کرد.

حجت الاسلام علی اسماعیلی رئیس سابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خراسان رضوی از سال ۱۳۶۰ با حضور در سمت دادستان نظامی سپاه در خراسان کار خود را در مجموعه قضایی کشور آغاز کرد و پس تصدی ریاست سازمان در مازندران، زاهدان و دیگر مناصب قضایی نظامی در طول جنگ، در نهایت ریاست سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خراسان بزرگ و خراسان رضوی را به عهده داشت.

رضا چیتی نیز در این مراسم به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خراسان رضوی منصوب و معارفه شد.

چیتی بیش از ۲۰ سال مناصب مختلف قضایی از جمله ریاست سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سیستان و بلوچستان و مناصب قضایی در خراسان رضوی را برعهده داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.