رفع مشکلات زیرساختی شهرک منظریه شهرکرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حل مشکلات زیرساختی در شهرک منظریه شهرکرد با جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی آغاز شده است.

آقای حیدری در رزمایش آواربرداری با حضور دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری گفت: نباید رزمایش‌های امدادی و سنجش آمادگی دستگاه‌های اجرایی تشریفاتی باشد بلکه باید در فرآیند اجرای این برنامه ها به مردم خدمت شود.

یکی از مزایای برگزاری این رزمایش، تمرین برای هماهنگی هر چه بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت جهادی به مردم است.

رزمایش آواربرداری به یاد ۱۰ هزار شهید عشایری کشور و با رمز یا علی‌ابن ابی طالب در شهرکرد آغاز شد.


بیشتر بخوانید


این رزمایش برای ارائه خدمت به مردم باید به تمامی نقاط چهارمحال و بختیاری تعمیم داده شود.

حل مشکلات زیرساختی در شهرک منظریه شهرکرد با جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی آغاز شده است و باید مردم این محله تغییر را پس از انجام رزمایش احساس کنند و سرکشی مستمر از این فرآیند در دستور کار قرار دارد.

امکانات و ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی باید برای خدمت به مردم در استان بسیج شود.

ماشین‌آلات برخی دستگاه‌های اجرایی تنها در مواقع بحران و فصل بارندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد در حالی که می‌توان از این دستگاه‌های در سایر مواقع سال برای ارائه خدمت به مردم استفاده کرد.

در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اعتبارات مطلوبی به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا خواهد کرد بنابراین مدیران برای جذب این اعتبارات باید ظرفیت‌سازی کنند و باید بین دستگاه‌های اجرایی شاهد وحدت رویه باشیم، مدیران در انجام مسئولیت از یکدیگر پیشی بگیرند.

عدم تحرک مدیران موجب برگشت اعتبار می‌شود و تمامی مدیران برای خدمت به مردم توان خود را بکار بگیرند چرا که برخی از اقدامات نیازمند اعتبار نیست؛ برای مثال شانه‌سازی و جمع‌آوری نخاله‌ها می‌تواند با استفاده از ماشین‌آلات موجود انجام شود.

مدیران دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند و از امروز بازدید‌های مدیران از روند اجرایی طرح‌های عمرانی در دستور کار قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار