مسابقه ملی نقاشی دانش آموزی با موضوع مالیات در کردستان برگزار می شود

مسئول روابط عمومی اداره کل مالیات کردستان گفت: مسابقه ملی نقاشی دانش آموزی در راستای سومین جشنواره ملی فرهنگسازی مالیات برگزار می شود.

مهدی زند کریمی گفت: این مسابقه در سطح دانش آموزی و با موضوع مالیات و توسعه و آبادانی، مالیات و بهداشت و درمان، مالیات و ورزش، مالیات و امنیت و فرار مالیاتی برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل مالیات کردستان گفت: از آنجا که فرهنگ سازی در هر بخش و حوزه‌ای اگر از سنین پایین آغاز شود نتیجه بخش خواهد بود لذا تصمیم گرفته شد به منظور فرهنگ سازی مالیات، مسابقه نقاشی دانش آموزی در سطح ملی را برگزار کنیم.

او می گوید: آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این مسابقه ۳۱ خرداد سال جاری است و از برگزیدگان مسابقه همزمان با هفته فرهنگ‌سازی مالیاتی (۱۶ الی ۲۳ تیرماه) با اهدای جوایزی تجلیل به عمل خواهد آمد.

زندکریمی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس سنندج خیابان فلسطین، اداره کل امور مالیاتی استان کردستان، کدپستی ۶۶۱۶۷۹۶۵۱۳ ارسال کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل مالیات کردستان گفت: همچنین شرکت کنندگان می‌توانند فایل اسکن آثار و عکس پرسنلی خود را به صورت فایل اصلی به همراه مشخصات فردی به شماره ۰۹۱۸۹۷۹۲۱۷۰ واتساپ کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.