رئیس کل دادگستری کرمانشاه گفت: آسان کردن زندگی برای مردم از وظایف ماست و در این راستا خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها را از وظایف خود می‌دانیم.

اجلاسیه شهدای حقوقدان غرب کشور با حضور دادستان کل کشور و به میزبانی استان کرمانشاه و حضور استان‌های همدان، مرکزی، لرستان، ایلام و کردستان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: لفظ شعائر الله که توسط مقام معظم رهبری به کار می‌رود اشاره به این مهم است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخاسته از ارزش‌ها است و هر آنچه شرع مقدس تاکید و تکیه دارد باید در آن پیاده شود.

 توسلی زاده گفت: هر آنچه مقام معظم رهبری می‌فرمایند اساس نظام ارزشی ماست و باید بدانیم هر جا ارزشی آسیب ببیند نظام آسیب می‌بیند.

 به گفته توسلی زاده، ماشین انقلاب در مسیر ارزش‌ها حرکت می‌کند و سوخت این ماشین همین ارزش‌ها و بزرگداشت آن‌ها است.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه گفت: مطابق با امر مطاع مقام معظم رهبری آسان کردن زندگی برای مردم از وظایف ماست و در این راستا خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها را از وظایف خود می‌دانیم.

توسلی زاده گفت: امروز دادگستری استان کرمانشاه در ارتباط با مردم و دسترسی آسان مردم به مسئولان قضایی استان پیشتاز در کشور است و هیچ مراجعه کننده‌ای نیست که منتظر بماند. به درخواست‌های آن‌ها اگر قانونی باشد رسیدگی می‌شود و در غیر این صورت با برخورد اسلامی و ارزشی و اقناع همراه خواهد بود.

به گفته توسلی زاده، فراتر از این مباحث دادگستری استان کرمانشاه وارد حوزه مدیریت آسیب‌های اجتماعی شده است و با حضور مکرر در بین مردم و در مساجد در کنترل آسیب‌ها و مدیریت آن‌ها تلاش می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.