مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:سال گذشته برای کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان اصفهانی ۴۴ میلیارد تومان پرداخت شد.

کریم زارع با ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ در بخش درمان، گفت: ۴۴ میلیارد تومان برای کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان به ۷۴ هزار و ۲۸ نفر از نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان پرداخت شد.

او می‌گوید در این مدت برای کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیز بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه شده است که این خدمات در قالب خدمات آموزشی و بهداشتی، اهدای بسته‌های بهداشتی و سایر نیازمندی‌های بهداشتی به ۲۱ هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت ارائه شده است.

به گفته زارع طبق مصوبه دولت، پیگیر رایگان شدن فرانشیز تمام مددجویان تحت حمایت هستیم، براساس این مصوبه، فرانشیز (خودپرداخت) تمام مددجویان تحت حمایت اعم از شهری و روستایی برای خدمات بستری در بخش دولتی، همچنین فرانشیز بیماران خاص و صعب العلاج برای خدمات سرپایی رایگان و خدمات سرپایی درمان سایر مددجویان نیز از ۳۰ درصد به ۱۵ درصد کاهش خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۱۳۱ هزار و ۴۶۱ خانوار در سطح استان، تحت حمایت کمیته امداد هستندکه مصوبه رایگان شدن فرانشیز خدمات بستری مددجویان در مراکز درمانی دولتی اصفهان نیز اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار